Coloring Book: Complete Bundle - 396 drawings
Yaratıcılığını sınırsızca ortaya koy: - 396 çizim boyamak için seni bekliyor! - 310 renkten oluşan paletle harika tonlar - Gelişmiş efektler ve kolaylık sağlayan 9 araç – örneğin her zaman çizgilerin içinde boyayan bir fırça Birlikte boyayın: - Aynı anda 4 oyuncuya kadar boyama yapabilir! Coloring Book: Complete Bundle şunları içerir: ● Temel bölüm ● Orman ● Uzay ● Aile ve ev ● Araçlar ● Kostüm partisi ● Tatlı prenses ● Kozmik eğlence ● Komik hayvanlar ● Deniz hayvanları ● Çiftlik hayatı ● Hazine macerası ● Macera ● Klasik hikayeler Coloring Book, sunduğu çok sayıda seçenekle hem küçük hem de büyük çocuklar için idealdir ve yetişkinler için harika bir rahatlama yoludur.