Coloring Book: Cosmos Fun
Yaratıcılığını 29 çizimi renklendirerek göster: ● Renkli gezegenleri kucaklayan sevimli kediler ● Tamamen peynirden yapılmış, bilinmeyen bir gezegeni yiyen fare ● Ay’a yolculuk eden Kırmızı Başlıklı Kız …ve daha fazlası! 29 yeni çizimi renklendir!