House of Golf 2
House of Golf 2 ile unutulmaz bir golf macerasına atılın - sadece bir oyun değil, aile ve arkadaşlarla kalıcı anılar yaratma davetiyesi. Sanal yeşillere deneyimli bir profesyonel veya yeni başlayan olun, zorluklar ve heyecan dolu bir dünyaya dalın. Her virajın yeni bir yetenek testini sunduğu çeşitli etkileyici ortamlarda becerilerinizi sınayın. Aşılması gereken sayısız engelle, her oyun oturumu, sizi saatlerce bağlı tutacak taze heyecanlar vaat ediyor. 4 Oyuncu İçin Koltukta Oynama En fazla dört oyuncuyu bir araya getirin ve koltukta oynama deneyiminin zirvesini yaşayın. House of Golf 2, canlı toplantılar ve aile eğlencesi için mükemmel olan sorunsuz çok oyunculu eylem sunar. Evde kim hüküm sürecek? 100'den Fazla Delik Ezilmek için özenle hazırlanmış 100'den fazla delikle, oyun sonsuz eğlence ve sürprizler sunar. Her delik, mükemmel sürüşle çözülmeyi bekleyen benzersiz bir bulmacayı sunar. Numara Puan Sistemi Yaratıcılığınızı ve becerinizi yenilikçi Numara Puan Sistemi ile serbest bırakın. Arkadaşlarınızı etkileyecek, köşelerde sıçrayarak ve yerçekimini yok sayarak etkileyici puanlar kazanmak için kendinizi gösterin. Canlı Turnuvalar ve Delikler Cesaretinizi test etmeye hazır mısınız? Canlı Turnuvalara dalın ve heyecan verici ödüller için çeşitli dinamik kurslarda yarışın, bu ödüller arasında madeni paralardan özel skinlere ve golf toplarına kadar her zaman yeni bir meydan okuma ve talep edilecek ödüller bulunmaktadır. Kaçırmayın - sanal sopalarınızı kapın ve House of Golf 2 dünyasında izinizi bırakmaya hazırlanın!