Hole io & Mob Control
Her arenada hükmet: Yut-ve-fethet ikili paketinle! Hole io – Önüne çıkan çöp kutularını, yangın musluklarını, arabaları; kısacası her şeyi yutarak büyü. O kadar büyü ki, daha da büyük nesneleri ya da diğer oyuncuları bile yutabil. Önünde hiçbir şey kalmayana kadar ye! Mob Control – Topunu doldur, çarpan kapılarından mob fırlat ve ordunun nasıl katlandığını izle. Savun, fethet ve bu destansı kule savunması kapışmasında zafere ulaş! Yardıma mı ihtiyacın var? Yerel çok oyunculu modda bir arkadaşını davet edebilirsin! Savaşa hazırlan, birlikte strateji kurun ve İKİ toptan mob fırlatarak zaferi yakalayın! İki oyun, tek hedef: Öyle devasa ol ki hiçbir şey seni durduramasın!