Hole io: Red Planet DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Mars haritası - Kara Delik derisi - Kazan derisi - Diablo derisi - Gökkuşağı derisi - Spinner derisi - Kaka derisi - Ateş Çemberi derisi - Kumkurdu derisi - Dikkat cilt Çılgın derinizi seçin, astronotları, uzay araçlarını, güneş panellerini, uzay istasyonlarını, uzay araçlarını yiyin ve BÜYÜYÜN!