Schoolboy Escape - Xbox Edition
Du har husarrest igen för något totalt orättvist, men dina vänner hänger i arkaden ikväll och du KAN INTE missa det! I Schoolboy Escape spelar du som en smart tonåring med talang för kreativ problemlösning som måste utarbeta den perfekta planen för att smyga ut för en kväll med kul medan huset är i högsta beredskap. Viktiga funktioner: Mästra distraktionens konst: Skapa smarta avledningar med hjälp av vardagliga hushållsartiklar för att omdirigera uppmärksamheten från din flyktväg. Navigera dynamisk säkerhet: Familjemedlemmar har unika patrullmönster, fokusområden och medvetenhetsnivåer som förändras baserat på dina handlingar. Förvandla vanliga föremål: Förvandla fjärrkontroller, leksaker, hushållsteknik och mer till sofistikerade verktyg för din mästerliga flyktplan. Flera flyktvägar: Varje utgång presenterar olika utmaningar och möjligheter - från sovrumsfönster till källardörrar. Realtidsstrategi: Timing är allt! Ett felplacerat föremål eller en dåligt tajmad drag kan skicka dig tillbaka till ruta ett Eskalerande utmaningar: Ta dig fram genom alltmer komplexa scenarier som kräver flerstegsplaner och perfekt utförande Grannskapsfrihet: Fly framgångsrikt för att träffa dina väntande vänner och njut av bonusarkadminispel som din belöning Från enkel smygning till utarbetade flerstegsplaner värdiga ett Hollywood-kupp, förvandlar Schoolboy Escape vardagslivet i förorten till det ultimata pussellösningsäventyret! Dina vänner väntar, arkaden kallar - dags att bevisa att du är hjärnan bakom bus!