Let Me Sleep
I Let Me Sleep hjälper du en snubbe som är rejält trött och inte kan få tillräckligt med sömn. Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att han försöker vila i ett hus fullt av skräck och monster! Hjälp honom genom att lösa kusliga pussel och lösa uppgifter som ibland är lite… skumma. Det viktiga är att han får sova ut. Det finns hemligheter bakom varje dörr, säng och springa i golvet. Ju längre du tar dig, desto kusligare blir det!