Secret Paws - Cozy Offices
Lös utmaningar med dolda föremål med katt-tema i söta kubformade isometriska kontor! Hitta de dolda kattungarna runt omkring i kontoret! Secret Paws – Cozy Offices är ett isometriskt spel med dolda föremål som handlar om katter och färgglada arbetsytor. Utforska unika, bedårande dekorerade kubformade rum medan du letar efter dussintals listigt dolda katter som ligger utspridda på varje nivå. Rotera rummet för att få en bättre vy mellan hinder, flytta markören och klicka på varje katt som du upptäcker, vilket gradvis minskar räknaren längst upp till vänster på skärmen. Secret Paws – Cozy Offices är lugnt, avslappnat och terapeutiskt med ett lugnande soundtrack som matchar, vilket gör det till den perfekta upplevelsen när som helst!