Disney Villains Cursed Café
Välkommen till det förhäxade kaféet. Kliv in i en värld där varje glas bär på en hemlighet och varje klunk kan skriva om ödet! Som den nya brygdmakaren på Disney Villains Cursed Café får du röra ihop förtrollande hopkok till många välbekanta ansikten: Cruella de Vil, den onda drottningen, Gaston, kapten Krok, Jafar, Maleficent och Ursula – alla omtolkade i en modern och magisk värld. Ta reda på vad som driver dem. Dina beslut påverkar deras ambitioner – kommer Gaston att imponera på sina golfpolare? Lyckas Krok stjäla rampljuset i det lokala teaterkollektivet? Kan Maleficent bli en profil på sociala medier? Och får Ursula sitt stora genombrott inom reality-tv? Lär dig mer om – och påverka – skurkarnas berättelser med dina brygder. Varje klunk öppnar nya dörrar. Alla skurkar har sina egna önskemål, men vad de egentligen behöver kan vara någonting helt annat. Använd förtrollade ingredienser från kaféet och brygdmaskinen för att koka magiska brygder och ge skurkarna vad de ber om – eller ett smakprov på vad de behöver. Med Yzmas hjälp kan du hitta sällsynta uppgraderade ingredienser, och med de kan du koka bättre magiska elixir som påverkar hur berättelserna slutar. Kan dina brygder skänka insikt, mod eller kaos? En trollbindande upplevelse väntar. Den visuella romanens vackra grafik och inlevelserika berättelser kryddar med en gnutta magi för att bjuda in dig att utforska de välkända skurkarnas ambitioner i en modern värld. I en värld av magi och mysterier är varje ingrediens viktig.