People of Note
I den här turbaserade rollspelsmusikalen får du följa Cadence när hon rekryterar en ensemble i jakt på stjärnstatus. Upplev turbaserade strider som aldrig förr, där varje batalj är en föreställning med föränderliga förhållanden och genreöverskridande samarbetsattacker!