Thank Goodness You're Here!
En kringresande försäljare anländer till en bisarr nordengelsk stad lite tidigt inför ett viktigt möte med borgmästaren. Han tar chansen att se sig omkring och träffa lokalborna, som mer än gärna ger honom olika jobb – och de blir bara konstigare och konstigare… Thank Goodness You’re Here! är ett komediplattformsspel där du får sätta din unika prägel på den märkliga staden Barnsworth genom såväl utforskning som fräcka fånerier. Varje gång du blir klar med ett jobb öppnas nya områden upp i staden, allt konstigare uppgifter blir tillgängliga och du kommer ett steg närmare vår försäljares toppmöte. Dessutom väcks stadens färgstarka invånare till liv med vackra, handritade animationer, helt röstsatt dialog och ordlekar så det står härliga till.