Sticky Business
Skapa, packa och sälj dina egna unika dekaler! Upplev glädjen i att driva ditt eget mysiga småföretag: Skapa dekaler, packa beställningar och lyssna på dina kunders berättelser. Det är dags att bygga upp den sötaste butiken på hela internet! Vill du ha en samling kattdekaler? En butik med häxtema? Eller ge alla dina skapelser ett knäppt ansikte? Kombinera dussintals element för att skapa din egen samling och sälj dem till likasinnade. Olika dekaler drar till sig olika kunder! Du kan lägga till lite glitter eller holografiska effekter för att göra dem ännu speciellare! Packa beställningar och hör mer om dina kunders berättelser varje gång de köper dekaler!