Cats Around Us: Giant Cat
En JÄTTEKATT har gjort en fredlig liten by till sin viloplats! Kan du hitta alla gömda katter som är utspridda i kaoset? Utforska fyra tecknade serietidningssidor, leta efter hundratals katter och koppla av med att lägga pussel. Cats Around Us: Giant Cat kombinerar dolda objekt-upplägg med sagoboksbilder och erbjuder en mysig, kreativ upplevelse för både katt- och serietidningsälskare! Innehåll: - Över 200 dolda objekt och 4 seriebildsbanor med varsitt pussel! - Foto- och målarläge för att fånga och färglägga din scen - Justerbar spelfärg, ljusstyrka och kontrast!