Find My Frogs
Find My Frogs är ett mysigt letarspel där du ska hålla utkik efter gömda föremål i form av grodor och paddor i en fridfull djurby. Utforska charmiga platser, avslöja hemligheter och hjälp Uncle Froger samla alla till ett familjefoto! - Utforska den handritade världen Moss Glade - Hitta över 350 grodor och paddor - Upptäck över 60 dolda hemligheter - Välj mellan dag och natt, eller låt tiden gå i sin egen takt Find My Frogs erbjuder ett ljuvt ögonblick av lugn, med lugnande animationer, ljud, musik och lekfulla interaktioner – skapat med kärlek av en konstnärsduo!