Bag Fight: Starter Pack
Denna deckbuilding-roguelite placerar inventariehantering i centrum av varje runda. Bygg en ryggsäck full av vapen, rustningar och helande föremål, och arrangera din utrustning noggrant för att skapa en uppsättning som kan bära dig genom strid efter strid. Lås upp ny utrustning, stärk ditt bygge och upptäck bättre sätt att använda ditt begränsade utrymme medan du gör framsteg. Slå ihop vapen för att skapa starkare versioner, finslipa din utrustning och anpassa din ryggsäck inför varje utmaning som väntar. Funktioner: - Inventariehantering: Flytta runt föremål för att optimera ditt bygge! - Sammanslagning: Kombinera föremål till starkare versioner! - Unika karaktärer: Möt en färgstark grupp hjältar - Framsteg: Uppgradera din väska och utrustning! - Episka äventyr: Utforska varierade fantasyvärldar - Anpassning: Utrusta dina hjältar och föremål med grymma skins! - Dagliga uppdrag: Logga in varje dag för att tjäna extra resurser - Extra karaktär: Spela som Newman och blås bort fiender med hans unika Blaster! - 2X spelhastighet: Snabba upp actionen och hoppa snabbare in i striderna! - Bonusföremål: Få 800 potatischips, 50 hjältepoletter och 50 Gatcha-mynt Bag Fight: Start Paketet innehåller: - Bag Fight - Bag Fight: Newman-paket DLC - Bag Fight - Stort hjältepaket Din ryggsäck är ditt bygge. Låt varje plats räknas.