Bag Fight - Key Pack Lite
Bag Fight - Litet nyckelpaket innehåller: - 25 silvernycklar - 5 guldnycklar Nyckelpaket innehåller massor av nycklar för att låsa upp kraftfull utrustning. Slå ihop identiska föremål för att skapa starkare versioner och låsa upp nya bonusar som gör dina hjältar ostoppbara!