Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Stort utrustningspaket innehåller: - 1000 potatischips - 100 gems - 5 guldnycklar - 20 huvud-ritningar - 20 kropp-ritningar - 20 jewel-ritningar - 20 bok-ritningar Utrustningspaket är fullpackade med nycklar för att få mer utrustning, ritningar för att göra den starkare och lite potatischips för att förbättra dina stats! Bygg starkare hjältar, möt tuffare fiender och fortsätt utveckla din perfekta setup!