Bag Fight - Summon Pack Lite
Bag Fight - Litet åkallningspaket innehåller: - 500 potatischips - 50 Gatcha-mynt Åkallningspaket innehåller Gatcha-mynt och potatischips som hjälper dig att uppgradera dina karaktärer!