Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Stort nyckelpaket innehåller: - 35 silvernycklar - 15 guldnycklar Nyckelpaket innehåller massor av nycklar för att låsa upp kraftfull utrustning. Slå ihop identiska föremål för att skapa starkare versioner och låsa upp nya bonusar som gör dina hjältar ostoppbara!