Rogue Loops
Varje buff du väljer gör loopen starkare genom att tvinga dig att välja en förbannelse. Din framgång beror på strategiska beslut som stärker dig samtidigt som du hanterar loopens växande utmaningar och närmar dig den ultimata segern! Besegra de mäktiga bossarna som vaktar varje utgång för att låsa upp nya vägar och komma närmare friheten. Varje seger tar dig ett steg närmare att bryta den oändliga cykeln! Varje misslyckat flyktförsök gör dig starkare och ger värdefulla lärdomar för din resa. Omfamna utmaningarna, lär dig av dina misstag och försök igen—denna gång med förbättrade strategier och ny uthållighet för att övervinna hindren! Kombinera färdigheter och reliker för att skapa kraftfulla synergier, var och en med unika fördelar för att fly loopen!