Ride 2
Upptäck, bygg om och prova på de snabbaste och mest klassiska motorcyklarna i världens största digitala garage! Fler än 170 hojar, med nya modeller och kategorier, som legendariska tvåtaktare för sanna fantaster, supermotohojar med ad hoc-tillägg och caféracers i sann retroanda. Samla ihop alla! En jordenruntresa på oförglömliga och spektakulära tävlingar: GP-banor, landsvägsbanor och stadsbanor. Över 30 banor, bland annat den legendariska Nürburgring Nordschleife. Anpassa din motorcykels utseende, motor, bromsar, upphängning och koppling, med fler än 20 olika märken att välja bland i Ride 2, och gör din förare så levande som möjligt med personlig utrustning och körstil! 16 spellägen: susa fram på drottningen av banor, Nürburgring, kör i klassisk motardstil, eller kör slalom bland gatukoner i den mest njutbara körupplevelsen nånsin!