Ride 2 Collector Bikes Pack
"De bästa moderna versionerna av gamla hederliga klassiker! Kawasaki GPZ 900R Ninja 1989 Har du sett Top Gun minst en gång lär du inte ha missat när Tom Cruise åker på en Kawasaki GPZ900R. Men GPZ900R Ninja är även känd för att ha vunnit dubbeln i Tourist Trophys produktionsklass 1984. MV Agusta Brutale 800 2016 Den vackraste Brutale någonsin. Suzuki GSX-R 750RR LE 1989 Suzuki GSX-R750RR är designad av Takahiko Kawaguchi och har endast tillverkats i 500 exemplar. En utmärkt instegsmotorcykel för privatpersoner som vill börja tävla. Triumph Scrambler 2016 Den som vill känna sig som Steve McQueen i The Great Escape kan nu lägga vantarna Triumph Scrambler, helt rätt motorcykel för att kopiera hans bravader. Bimota DB9 Brivido S 2014 Den här motorcykelns aggressiva design för vidare körkänslan så troget som möjligt. Vad väntar du på? Köp DLC-paketet Collector Bikes Pack och provkör dem nu!"