Ride 2 Free Pack 2
"Ladda ned DLC-paketet Free Pack 2 så kan du ställa Suzuki RMZ 450 2015 och MV Agusta F4 1000 Tamburini i garaget! RMZ 450 lanserades 2007 och var den första motocrossen med elektronisk bränsleinjektion. 2015 års modell introducerar det revolutionerande Suzuki Holeshot Assist Control-systemet (S-HAC): den här knappen låter föraren växla mellan två alternativ som lämpar sig för mjukt respektive hårt underlag. Allt för att maximera känslan! MV Agusta F4 Tamburini släpptes som en specialversion av F4 1000 S och har fått sitt namn från den berömda italienska designern. F4 presenterades offentligt 2005 och är den första i sitt slag att använda Torque Shift System (TSS) för att pressa sina 172,8 hk till det yttersta. Den är byggd helt i kolfiber och kan uppnå hastigheter högre än 300 km/h. Motorcykeln har endast tillverkats i 300 exemplar. Vad väntar du på? Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling med de här två motorcyklarna!"