Ride 2 Free Pack 1
"Ladda ner Free Pack 1 och få Aprilia Dorsoduro 1200 ABS 2015 och Suzuki GSX-R 1000 K5 2005 i ditt garage! Dorsoduro lanserades 2007, och var Aprilias första steg in i maximotorcykelvärlden. Med sina 130 hk är den överlägsen bland maximotorcyklar! En motorcykel med minimal design, på typiskt Aprilia-vis mycket lättkörd, som ger dig övertaget ute på vägbanan. GSX-R 1000 K5 lanserades 2005, och blev en milstolpe i Suzukis motorcykelhistoria! Den är mindre, lättare (endast 166 kg) och starkare än tidigare modeller, och kommer att ta Suzuki till toppen av ”mille”-supermotorcyklarna, mycket tack vare australiska Troy Corsers seger i Superbike World Championships. Vad väntar du på? Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling med de här två motorcyklarna!"