Ride 2 Booster Pack
"Har du bråttom att upptäcka vad du kan låsa upp i Ride 2 för att bli en ännu bättre förare? Vad väntar du på? Med Ride 2 Booster Pack får du fler spelkrediter i slutet av varje lopp. Lassa ner Ride 2 Booster Pack, och få flerfaldigt med spelkrediter för att snabbare nå prispallen!"