Train Sim World to wciągający symulator z perspektywy pierwszej osoby. W pełni interaktywny środek kabiny, dopracowane modele, prawdziwe trasy i długie godziny rozgrywki czynią go grą idealną dla każdego. Wjedź na trasę z najnowszym Train Sim World 2020 i znajdź elementy niezbędne do doszlifowania nowych umiejętności. W grze poznasz zestaw prawdziwych tras: walcz z niemieckim podjazdem Spessartrampe, znajdź trasę na nowojorskiej Penn Station albo podziwiaj cud, jakim jest stacja Victoria w Manchesterze. Na każdej trasie spotkasz idealnie odwzorowane lokalne systemy sygnalizacyjne i zupełnie nowe wyzwania. Rozpocznij swoją podróż już dziś! Collector’s Edition – zawiera dwie dodatkowe trasy! Poznaj kolejnictwo w wydaniu kalifornijskim dzięki dodatkowi Train Sim World: Peninsula Corridor i odkryj malownicze panoramy jednej z najstarszych kolei niemieckich dzięki Train Sim World: Ruhr-Sieg Nord.