Doświadcz żywej kolei regionalnej i podmiejskiej z pokładu nowoczesnej i dobrze znanej lokomotywy w Train Sim World: Hauptstrecke Rhein-Ruhr. Poprowadź swoje składy po sieci kolejowej odtworzonej w jej dzisiejszym stanie, łącznie z obiema trasami między Essen a Bochum, na których działają różne pociągi i połączenia. Trasy są wiernie odwzorowane – każdy dworzec, semafor i słup milowy wygląda dokładnie tak, jak w rzeczywistości. Twoim zadaniem będzie przewożenie pasażerów na zatłoczonej linii Hauptstrecke Rhein-Ruhr kolei Deutsche Bahn. Poznaj niuanse trzymania się harmonogramu, który wymaga zabierania i przewożenia pasażerów szybko, ale wygodnie oraz bezpiecznie. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer, czy oglądasz przejazd, Twoje zmysły chłoną klimat nowoczesnej linii podmiejskiej.