Planet Coaster: Wersja na konsole
Zaskocz i zachwyć tłumy gości wybudowanym przez siebie parkiem marzeń i zarządzaj tętniącym życiem światem, w którym możesz dopracować każdy szczegół. Niezależnie od poziomu umiejętności możesz wcielać swoje pomysły w życie. Skorzystaj z gotowych projektów, aby szybko rozmieścić ponad 700 przygotowanych wcześniej obiektów, w tym kolejki górskie, udogodnienia i elementy scenerii. Możesz też budować od podstaw, pieczołowicie tworząc konstrukcje z mniejszych fragmentów, lub odmienić cały teren parku za pomocą narzędzi do przekształcania krajobrazu. Zarządzenie parkiem jest równie proste. Goście reagują na zmiany cen, rozmieszczenie elementów scenerii i montaż nowych ekscytujących atrakcji w czasie rzeczywistym. Zadbaj o to, aby dobrze się bawili, a liczba gości — i Twoje zyski — szybko wzrosną. Szukasz inspiracji? Odkryj platformę Frontier Workshop i wykorzystaj najlepsze na świecie projekty do rozbudowy swojego imperium. Pobieraj kolejki górskie, elementy scenerii, budynki, a nawet całe parki lub zdobywaj obserwujących poprzez przesyłanie własnych dzieł. Od zachwycających pokazów fajerwerków po wielkie statki pasażerskie — kreatywność nie zna granic. To Ty rządzisz w swoim parku: Skorzystaj z rozbudowanego i dającego satysfakcję trybu kariery, mierz się z pełnymi wyzwań scenariuszami lub zbuduj swój wymarzony park rozrywki w oferującym nieograniczone możliwości trybie piaskownicy. Wybierz i korzystaj: Dzięki setkom gotowych projektów gracze na wszystkich poziomach zaawansowania mogą szybko stworzyć popularne parki rozrywki. Zacznij grę i działaj, jak chcesz i kiedy chcesz. Uwolnij swoją kreatywność: Przekształcaj krajobrazy, modyfikuj scenerię i wytęż umysł podczas konstruowania obiektów z pojedynczych elementów. Z łatwością stworzysz swój idealny park rozrywki. Inspiruj i daj się zainspirować: Odwiedź platformę Frontier Workshop i skorzystaj z nieskończonego źródła niezwykłych dzieł do pobrania lub podziel się własnymi projektami ze światem.