Planet Coaster: Pakiet Vintage
Poznaj najlepsze atrakcje z dawnych dobrych czasów dostępne w pakiecie Vintage! Pakiet zawiera dwie nowe kolejki górskie, pięć nowych atrakcji i ponad 230 elementów dekoracyjnych, za pomocą których zbudujesz park rozrywki w stylu retro. Niech w okolicy zapanuje moda na vintage dzięki kwartetom śpiewającym a capella i cyrkowcom wykonującym niesamowite sztuczki na trapezie. Udekoruj swój park historycznymi gadżetami i nadaj mu nieco nostalgicznego charakteru dzięki stanowiskom wróżbiarek i maszynom z popcornem! Zephyrus to największa kolejka górska. To drewniane monstrum poruszające się z dużą prędkością przypomina najwcześniejsze konstrukcje tego typu. Do wyboru masz też kolejkę Aces Sky, w której dwupłatowce w stylu retro swobodnie poruszają się wzdłuż dużej drewnianej rynny. Z kolei atrakcja Round the World to szalone koło młyńskie, które przesuwa się wzdłuż własnej osi. Na atrakcji Test Flight możesz wykonywać korkociągi i beczki swoim samolotem, a Centrum dociska gości siłą odśrodkową, jednocześnie stale się przechylając. Listę zamykają atrakcje Loop Da Loop, w której goście zasiadają w obracających się do góry nogami kabinach, oraz Hurricane, w której goście wirują w dwuosobowych wagonikach.