Doświadcz nowoczesnej trasy podmiejskiej biegnącej wzdłuż widokowej wsi Południowej Anglii w Train Sim World: East Coastway. Poznaj tę sieć odtworzoną w jej dzisiejszym stanie, wraz z nowoczesnymi semaforami. Poprowadź swoje pociągi po linii będącej definicją kolei nadmorskiej i podmiejskiej. Każdą stację, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje rzeczywistość. Twoim zadaniem jest przewożenie pasażerów i towarów wzdłuż południowego wybrzeża Anglii do Brighton, najstarszego miasta nadmorskiego obsługującego kolej. Zarządzaj skomplikowanym procesem obsługiwania współczesnej linii kolejowej z różnymi odnogami. Wszędzie trzeba przestrzegać harmonogramów, aby zapewnić punktualność całej sieci. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, twoje zmysły chłoną klimat nowoczesnej kolei.