Train Sim World: DB BR 182 Loco Add-On
Uwaga: Rapid Transit (zawarty w Train Sim World) jest wymagany jako osobny zakup, aby można było korzystać z zawartości tego dodatku. Deutsche Bahn zamówiło 25 uniwersalnych lokomotyw służących do obsługi mieszanego ruchu oraz użytku międzynarodowego i zaklasyfikowało je jako DB BR 182. Lokomotywy te wykorzystywano do zastępowania innych trakcji, zwłaszcza na trasach pociągów pasażerskich w ulepszeniach floty. To samo dotyczy Mitteldeutschland S-Bahn, które nie otrzymywało zamówionych lokomotyw DB BR 1442 na tyle szybko, aby zastąpić te starzejące się. W związku z tym do pracy zaangażowano DB BR 182 z pojazdami DoppelStock w celu obsługi przeciwsobnych operacji pasażerskich. DB BR 182 jest jedną z lokomotyw o największym przyspieszeniu i słynie ze swoich melodyjnych silników, które odgrywają melodię „Do Re Mi” przy odjeździe. Ten dodatek zawierający lokomotywę dla trasy Rapid Transit w Train Sim World obejmuje trzy nowe scenariusze i dodatkowe usługi w trybie zadań.