W Train Sim World czekają na Ciebie głębokie doliny, ostre zakręty i malownicze panoramy: Ruhr Sieg Nord, jedna z najstarszych niemieckich linii kolejowych, jak prawdziwa. Prowadź pociągi zabytkowymi szlakami Zagłębia Ruhry i realizuj napięte harmonogramy. Każdą stację, znak i słupek odtworzono z najwyższą precyzją — gra idealnie oddaje rzeczywistość. Twoim zadaniem jest przewożenie towarów i pasażerów zabytkową koleją Ruhr Sieg. Kieruj potężnymi lokomotywami po serpentynach torów i terminowo realizuj dostawy. Bez względu na to, czy prowadzisz pociąg, jedziesz jako pasażer czy oglądasz przejazd, Twoje zmysły chłoną klimat niemieckiego kolejnictwa. Masz niepowtarzalną okazję przejąć kontrolę nad dwoma niemieckimi legendami: lokomotywą towarową DB BR 185.2 i lokomotywą uniwersalną DB BR 143. Symulacja oparta jest na wiedzy technicznej i rzeczywistych danych, a całości dopełnia responsywność maszyny i realistyczny dźwięk, które pozwolą zatracić się w grze na długie godziny.