[League of Enthusiastic Losers] Vitya i Volodya - dwaj najlepsi przyjaciele i bohaterowie naszej opowieści - walczą w codziennym życiu i próbują utrzymać się na powierzchni. W obliczu eksmisji postanawiają znaleźć skarb, który pomoże w spłacie zadłużenia. W trakcie przygody poznają wielu nowych znajomych, będących świadkami nieprzeciętnych (lub w oczach bardzo przeciętnych) wydarzeń dla typowego osiedla. Zdecyduj o losie swoich bohaterów i poprowadź ich ku szczęśliwej przyszłości. Dzięki uroczej grafice przeniesiesz się prosto do czasów, kiedy internet był jedynie odległym wynalazkiem zachodu. Delikatna ścieżka dźwiękowa wprowadzi Cię w nastrój na emocjonującą podróż. [Clumsy Rush] Ścigaj się po losowo generowanych trasach, odbieraj koronę znajomym i obserwuj, jak wszyscy poznają sekretną sztukę chodzenia w tej słodkiej grze towarzyskiej. Tytuł zawiera tryb lokalny dla 2 do 4 graczy, dwa systemy sterowania, 23 karty modyfikacji rozgrywki, 27 skórek bohaterów i 47 unikalnych segmentów torów. Przyjazna grafika i proste zasady sprawiają, że Clumsy Rush to tytuł, z którym każdy może się dobrze bawić. Chcesz ścigać się ze znajomymi, którzy nie są graczami? Bawić się z dziećmi? A może po prostu odpocząć? Nie czekaj — złap gamepada i biegnij!