Zoptymalizowane dla urządzeń przenośnych
Brum, brum! Ekipa Rescue Wheels daje gazu i będzie się ścigać! Dołącz do Chase’a, Skye, Marshalla, Rubble’a, Zumy, Rocky’ego i Roxi w wyścigach w Zatoce Przygód i nie tylko. Możesz popsocić z Boomerem i Frankiem albo burmistrzem Humdingerem. Wybierz swoją psią wyścigówkę – każda ma wyjątkowe zdolności, np. wystrzeliwanie piłeczek tenisowych lub powodowanie poślizgów u rywali. Opanuj driftowanie, turbodoładowanie i triki, aby zawładnąć drogami. Graj w pojedynkę lub rzuć wyzwanie znajomym w grze wieloosobowej – mistrzem może zostać każdy! Zbierz pieskowych przyjaciół i chwytaj kierownicę w łapki!