House of Golf 2
Wybierajcie się na niezapomnianą przygodę z golfem w House of Golf 2 — to nie tylko gra, ale zaproszenie do tworzenia niezapomnianych wspomnień z rodziną i przyjaciółmi. Niezależnie od tego, czy jesteście doświadczonymi profesjonalistami, czy nowicjuszami na wirtualnych polach, zanurzcie się w świat pełen wyzwań i emocji. Sprawdzajcie swoje umiejętności w różnorodnych, fascynujących warunkach, gdzie każdy krok stawia nowe wyzwania przed Państwa umiejętnościami. Każda sesja gry obiecuje nowe, ekscytujące wrażenia, pełne przeszkód, które będą trzymać w napięciu przez wiele godzin. Lokalna gra czteroosobowa Zbierzcie do czterech graczy, aby uzyskać najlepsze doświadczenie w lokalnej grze. House of Golf 2 została stworzona specjalnie z myślą o żywych spotkaniach i rodzinnych zabawach, oferując płynną rozgrywkę dla wielu graczy, która jest idealna na imprezy i wieczory z grami. Kto zostanie zwycięzcą w Państwa domu? Ponad 100 dołków Gra oferuje ponad 100 starannie zaprojektowanych dołków, które trzeba pokonać, a na graczy czekają nieskończone rozrywki i niespodzianki. Każdy dołka to unikalna łamigłówka, którą trzeba rozwiązać za pomocą idealnego uderzenia. System punktacji trików Odkryjcie swój twórczy potencjał i umiejętności dzięki naszemu innowacyjnemu systemowi punktacji trików. Zaprezentujcie mistrzostwo, wykonując niesamowite uderzenia, odbijając się od krawędzi i łamiąc prawa grawitacji, aby zdobyć imponujące punkty i zaimponować przyjaciołom. Turnieje na żywo i dołki Jesteście gotowi na wyzwanie? Zanurzcie się w turniejach na żywo i rywalizujcie na różnych dynamicznych polach o ekscytujące nagrody: od monet po ekskluzywne piłki golfowe. Zawsze jest nowe wyzwania do pokonania i nagrody do zdobycia. Nie przegap – złap swoje wirtualne kije i przygotuj się, aby zostawić swoje ślady w świecie House of Golf 2!