Ultra Foodmess Deluxe
Doświadcz ultra smacznego bałaganu! Zawołaj przyjaciół i wspólnie strzelajcie, eksplodujcie, huśtajcie się, pchajcie, róbcie uniki, niszczcie i ostatecznie zrujnujcie swoją przyjaźń. Ultra Foodmess to gra imprezowa dla maksymalnie 4 graczy, w której smaczne postacie walczą ze sobą w różnych szalonych i szybkich trybach! Cechy gry: - LOKALNY TRYB WIELOOSOBOWY. 2 do 4 graczy w lokalnym trybie wieloosobowym. - 11 różnych szybkich TRYBÓW GRY. Wybieraj spośród szerokiej gamy szalonych trybów, z których każdy ma własną mechanikę. - Wiele SMACZNYCH POSTACI. Wybierz potrawę, którą lubisz najbardziej, pokonaj innych i udowodnij, kto jest najlepszy! - GRA JEST BARDZO ŁATWA! Każdy może chwycić kontroler i zacząć się bawić! - Walcz z BOTAMI! Przygotuj się i walcz ze smacznymi botami! - Odblokuj wszystkei POSTACIE!. Ukończ wyzwania, aby zdobyć osiągnięcia i odblokować nowe niesamowite postacie!