Bridge Race
Zbieraj cegły w swoim kolorze, buduj mosty i pędź do mety, zanim rywale zdążą ruszyć! Masz zapasowe cegły? Wykorzystaj je, by rozbudować swój zamek i odblokować zabawne wzory cegieł! Chcesz spowolnić przeciwników? Proszę bardzo! Podstaw im nogę i wyprzedź ich w drodze po zwycięstwo. Pokonuj poziomy bonusowe, zbieraj monety i odblokowuj nowe skórki oraz kolory, by pokazać swój styl! NOWY TRYB VERSUS DLA MAKS. 4 GRACZY! Rzuć wyzwanie znajomym w ekscytujących starciach na podzielonym ekranie. Wybierz swój kolor i skórkę, ustaw liczbę rund i pokaż swoje umiejętności budowania. Zdobywaj punkty za każde miejsce i zobacz, kto wskoczy na szczyt rankingu. Gotowy na wygraną? Funkcje: – Buduj przez nieskończoną liczbę poziomów! – Lokalny tryb wieloosobowy dla maks. 4 osób! – Personalizacja cegieł i postaci! – Rozbudowa zamku dzięki dodatkowym cegłom! – Bonusowe i bossowe poziomy pełne wyzwań! Buduj, przechytrzaj i wygrywaj – kto by pomyślał, że mosty mogą być tak ekscytujące?