Let's Cook Together 2
Wyrusz na porywającą kooperacyjną przygodę, by ocalić Ziemię i jej jedzenie przed reżimem Nutri Inc. – potężnej grupy ekologów-maniaków, którzy chcą zmienić życie na planecie w pozbawioną smaku dystopię. Stań się Ohmie – członkiem ruchu oporu Weldona Ohma, dążącego do wyzwolenia świata spod żywnościowego ucisku Nutri Inc.