Gigantosaurus: Dino Sports
Ruszają Giganto Igrzyska, huczna impreza sportowa, w której udział może wziąć od 1 do 4 dinozaurów! Graj jako Mazu, Rocky, Bill i Tyny i rywalizuj w ośmiu minigrach. Będziesz latać nad pustyniami, ścigać się przez lodowce i strzelać do celów za pomocą jagód. Tylko uważaj, bo do akcji może wkroczyć Giganto we własnej osobie! Dzięki wielu trybom gry możesz tworzyć własne turnieje, walczyć z przeciwnikami Si lub zwołać ekipę do zabawy na podzielonym ekranie. Przekonaj się, czy uda ci się zdobyć jak najwięcej medali i wygrać Super Ananasa Giganto. Czeka cię mnóstwo dino-frajdy!