Golden Tee Arcade Classics
Przygotuj się na oldschoolową zabawę! Golden Tee Arcade Classics pozwala zagrać w osiem legendarnych klasyków z automatu w domu bez konieczności kupna żetonów. OŻYW WSPOMNIENIA Zagraj w Golden Tee 3D Golf, Golden Tee 97, Golden Tee 98, Golden Tee 99, Golden Tee 2K i w Golden Tee Classic w takiej formie, w jakiej pamiętasz je z automatów (i poczuj klimat salonów z automatami). ZARAZ… POZA GOLFEM ISTNIEJE COŚ JESZCZE? Potrzebujesz przerwy? Zagraj w dwie gry bonusowe – Shuffleshot i World Class Bowling. ULEPSZONE STEROWANIE Wirtualny trackball na ekranie pozwala oddać idealne uderzenia – dostosuj jego siłę i kierunek tak jak na automacie. Możesz grać z użyciem pada, ekranu dotykowego, touchpada lub klawiatury zależnie od platformy. TRENING CZYNI MISTRZA Musisz się podszkolić? Całkowicie nowy tryb treningowy pozwala przećwiczyć różne rodzaje uderzeń. Nowa funkcja Mulligan pozwala podjąć nieograniczoną liczbę prób – nie przejmuj się, nikt tego nie zapisuje!