Aquapark io: Gold Edition
Rywalizuj w trybie wieloosobowym z maksymalnie 4 graczami lub zjeżdżaj solo. Udowodnij, że jesteś najszybszy ze wszystkich! Funkcje Gold Edition: - 13 dużych map ze zjeżdżalniami - ponad 39 zabawnych skórek, 11 pływaków, 13 szybowców - tryb wieloosobowy do 4 graczy na jednym ekranie! - otwieranie paczek z losowymi skórkami - tajemnicze power-upy pojawiające się podczas gry - wpadająca w ucho wakacyjna muzyka - proste sterowanie, więc każdy może grać - proste zasady i masa zabawy! Zjedź ogromną zjeżdżalnią wodną, która spiralnie schodzi z nieba, wyprzedź przyjaciół, zepchnij ich z toru lub użyj power-upów, aby zyskać przewagę. Najzabawniejsze jest to, że w każdej chwili możesz zeskoczyć z toru i wylądować na niższym poziomie, błyskawicznie wyprzedzając wszystkich!