UnderDungeon + Clumsy Rush
UnderDungeon Uzbrojony po zęby W tym fantastycznym świecie możesz walczyć na różne sposoby. Magiczne bańki, armata-bumerang czy klasyczny długi miecz mogą zdziałać wiele w tej obcej krainie. Każdą z twoich broni można dalej ulepszać, aby odblokować jej ukryty potencjał. Ciekawy świat Każda napotkana postać ma coś ciekawego do powiedzenia… może z wyjątkiem kaczek. Zwróć szczególną uwagę na ukryte smaczki i historię tego niezwykłego świata 2D. Ukryte tajemnice Na całej mapie znajdziesz sekretne obszary z bardzo dziwnymi gośćmi. O co im może chodzić? Jest tylko jeden sposób, aby się tego dowiedzieć. ______________________________ Clumsy Rush CHWYĆ KORONĘ I UCIEKAJ Koniec z wyczerpującymi, skomplikowanymi samouczkami, koniec półgodzinnego wyjaśniania niuansów rozgrywki — powiedz znajomemu „chwyć koronę i uciekaj”, a będziesz gotowy do gry. Proste zasady pozwalają od razu rozpocząć wyścigi. TY JESTEŚ ODPOWIEDZIALNY Czy wolisz korzystać z prostszych elementów sterujących, aby uczynić wyścig bardziej dynamicznym? A może pójść na całość i używać obu nóg osobno, aby mieć więcej śmiechu? A może... zamienić wszystkich graczy w kostki lodu albo wrzucić fałszywą koronę? Chcesz grać jako sumo czy Święty Mikołaj? Wybierz sterowanie, jedną z 23 modyfikacji wyścigu i, co najważniejsze, najbardziej szaloną skórkę dla swojego mistrza! KAŻDY tor JEST UNIKALNY Strategicznie rozmieszczone hordy owiec, pokręcone wiry lub maleńkie wiatraki napędzane tornadem - to tylko niektóre z wielu szalonych przeszkód, które narobią bałaganu podczas wyścigów. Każda ścieżka jest generowana losowo z puli 47 unikalnych segmentów. KAŻDY MOŻE GRAĆ Przyjazna grafika i proste zasady sprawiają, że Clumsy Rush to tytuł, przy którym każdy może się dobrze bawić. Chcesz ścigać się ze znajomymi, którzy nie są graczami? Bawić się z dziećmi? A może po prostu odpocząć? Nie czekaj — złap gamepada i uciekaj!