Fling to the Finish
O CO CHODZI? W grze Fling to the Finish drużyny złożone z dwóch graczy połączonych rozciągliwą liną ścigają się na kolorowych torach pełnych siejących chaos przeszkód. Na początku wspólnej gry łącząca was lina będzie się wplątywać w niemal każdy mijany przedmiot. Jednak wraz z szybko postępującą poprawą komunikacji między wami przekonacie się, że lina jest waszym największym atutem. Doświadczeni gracze potrafią rozbujać się na linie, aby ominąć niebezpieczną przeszkodę, albo wyrzucić partnera na linie, aby wskoczył na wyżej położony występ, ratując drużynę przed upadkiem i zagładą. Gdy partnerzy opanują już korzystanie z liny, mogą wykonywać akrobacje nieosiągalne w żadnej innej platformówce! Drużyny mogą popisywać się umiejętnościami, rywalizując z innymi graczami w wyścigach w trybie online lub lokalnie! RODZAJE ROZGRYWKI Zagraj w trybie dla jednego gracza lub online. Połącz się liną z innym graczem w trybie współpracy lokalnej lub online. Ścigaj się ze znajomymi w rozgrywce lokalnej na podzielonym ekranie. Rozkoszuj się chaosem w grze Fling to the Finish po swojemu. TORY! Każdy tor w grze Fling to the Finish ma odrębny styl i motyw przewodni. Gracze ścigają się do mety w powietrznych parkach, gigantycznych kasynach, a nawet wśród rojących się od robali pól asteroid! Każdą przeszkodę zaprojektowaliśmy tak, aby zmusić graczy do odkrywania nowych zastosowań liny, a każda sekunda gry skrywa nowe niespodzianki i pamiętne chwile. Sam tor wyścigowy ewoluuje, dostarczając coraz większych wyzwań, dzięki czemu każdy wyścig trzyma graczy w napięciu. Nigdy nie wiadomo, jaka dziwaczna przeszkoda pojawi się tam następnym razem. ATAKI! Przeciwnicy, którzy zostają w tyle, muszą zmagać się z gradem przepychaczy do rur, zapadających się odważników i podstępnych laserów. Przedmioty dodają wyścigom atrakcyjności i pomagają wyrównać szanse, gdy któryś z graczy jest bardziej doświadczony od innych. [img]{STEAM_APP_IMAGE}/extras/NAdC5A8_-_Imgur.gif[/img] [img]{STEAM_APP_IMAGE}/extras/Polish_Characters.png[/img] [img]{STEAM_APP_IMAGE}/extras/smallerCharRotate.gif[/img] [img]{STEAM_APP_IMAGE}/extras/Polish_ShareAController.png[/img] Ponieważ partnerzy są całkiem dosłownie z sobą związani, gra Fling to the Finish polega na prawdziwej współpracy. Żądni wyzwań gracze mogą nawet korzystać w grze Fling to the Finish ze wspólnego kontrolera. To idealny sposób sterowania w lokalnej rozgrywce wieloosobowej, który dodatkowo uatrakcyjnia grę. Wprawdzie w grze ciągniecie się i pchacie nawzajem, ale nie próbujcie tego w realu!