Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha
Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w czarującym świecie quidditcha, grając solo lub dzieląc się magią ze znajomymi oraz rodziną. Trzymaj swój skarbiec Gringotta zamknięty, ponieważ nie ma tu mikropłatności! ŻYJ SWYM MARZENIEM QUIDDITCHA Podbij przestworza na jednej z klasycznych pozycji - ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata. WIELE OPCJI ROZGRYWKI Tryb kariery: Od podwórkowych rozgrywek w Norze Weasley'ów po starcia o wysoką stawkę na Pucharze Mistrzostw Świata w Quidditchu – osiągnij mistrzostwo w pojedynkę lub w trybie współpracy online z drużynami składającymi się z maksymalnie 3 znajomych. Mecze pokazowe: Ustaw swoje drużyny, mapę i poziom trudności i graj solo lub w zespołach do 3 osób w trybie współpracy online. Gracz na gracza: Przetestuj swoje umiejętności w konkurencyjnych meczach online z innymi drużynami Quidditcha. TWÓJ STYL QUIDDITCHA Dostosuj swoje podejście: Zwiększ swój poziom i użyk punktów umiejętności, by dostosować swoją rozgrywkę do każdej roli. Zmień swój styl lotu poprzez zmianę i podniesienie poziomu miotły. Graj sobą lub jako kultowa postać z Harry'ego Pottera: opcje kosmetyczne modyfikowania i klasyczne postaci pozwalają wyrazić swoją osobowość w grze.