Golf Guys: Complete Edition
Chwyć kij golfowy, sprawdź kierunek wiatru, dobrze wyceluj, wybierz siłę uderzenia i uderz piłkę! Pospiesz się, nikt nie będzie na Ciebie czekać! Ta gra to połączenie szybkości, precyzji i podejmowania decyzji. Rywalizuj w trybie turniejowym na losowych mapach z różnymi zasadami. Zdobywaj jak najwięcej punktów, trafiając piłką w środek celu, bądź pierwszy, który trafi do dołka przed innymi, lub znajdź najlepszy sposób, by pokonać wszystkich w mini-golfie pełnym przeszkód! Funkcje: - wypróbuj 3 nowe niesamowite kije i 3 piłki z maksymalnymi statystykami - załóż 6 nowych, zabawnych skórek tematycznych - graj w turnieje battle royale w golfa i zostań mistrzem! - rywalizuj ze znajomymi lub rodziną w trybie wieloosobowym do 4 graczy - trenuj swoje umiejętności przed turniejami w trybie Zen - graj na ponad 15 mapach z przeszkodami i skrótami - wygrywaj paczki za zwycięstwa w turniejach – zdobywaj skórki, karty ulepszeń i pieniądze - odblokuj zabawne skórki postaci, kije golfowe i piłki o dziwnych kształtach - kupuj ulepszenia kijów i piłek za zdobyte monety - wykonuj zadania i zdobywaj niesamowite nagrody na swojej ścieżce nagród Biorąc pod uwagę strategię, pamiętaj o kierunku i sile wiatru. Po każdym meczu odpadają najsłabsi – jeśli chcesz dostać się do finału, musisz trzymać się podium! Nie chcesz grać sam? Zawsze możesz zaprosić znajomych lub rodzinę do gry w trybie wieloosobowym! Wybierz skórki postaci, kije i rywalizuj o tytuł najlepszego golfisty! Masz ochotę trochę poćwiczyć? Włącz tryb Zen i popraw swoje umiejętności! Wybierz mapę, ustaw parametry wiatru i trenuj uderzenia bez presji czasu i innych graczy! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać ostatnim i zostać mistrzem golfa?