Golf Guys: Fantasy DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę postaci Knight - Skórka dla postaci Magic Boy - Miecz z maksymalną celnością i mocą - Piłeczkę z maksymalną odpornością na wiatr Podbijaj pola golfowe w nowych fantazyjnych strojach i pokonuj przeciwników zupełnie nowym kijem!