Golf Guys: Party DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę postaci Punk Boy - Skórka postaci Hot Dog - Kij z gitarą elektryczną o maksymalnej dokładności i mocy - Piłka z uśmiechniętą buźką o maksymalnej odporności na wiatr Podbijaj pola golfowe w nowych strojach imprezowych i pokonuj przeciwników zupełnie nowym kijem!