Afil GamesPuzzle e rompicapo
Unleash your mind in three charming puzzle adventures. In Paint Path, guide the brush to cover every tile with vibrant colors while solving intricate layouts. Step into Little Helper Cafe, where a playful kitten takes charge of serving food by organizing trays and completing customer orders. Then, feed your inner dragon in Dragon Snack, sliding across hexagonal grids, collecting coins, fire gems, and outsmarting obstacles. Each game offers its own creative twist, making this bundle a delightful mix of art, strategy, and fun.