Raiders of the Broken Planet - Founders Pack
Experience the full Raiders of the Broken Planet adventure with the Founders Pack. Get all four campaigns for Raiders of the Broken Planet upon release including Alien Myths, Wardog Fury, Hades Betrayal and Council Apocalypse, plus three brand new characters included for free from Alien Myths – Mikah, Dr. Kuzmann and Ginebra, all for one great price! Raiders of the Broken Planet is a novel 4 vs 1 adventure where you experience both sides of the story: Team up with other Raiders, or change sides and foil their missions, fighting as an Antagonist with the enemy at your side. Each campaign adds new missions, characters and skins, and can be played in the order the players choose. * Characters are unlocked for free and made available only when released.