Hamster Playground
Alle ombord på hamstertoget! Forbered dig på overbelastning af sødhed, ubarmhjertig træning og voldsom rivalisering, mens du og dine hamstere tager udfordringer op, mens du krydser labyrinten og kører på skateboard, med flere modes på vej! Vær den første til at krydse målstregen for at optjene belønninger og lækre godbidder! Oplev hård konkurrence i en afslappet stil - alt hvad du behøver er en enkelt knap, men tænk ikke et sekund på, at det betyder, at du ikke vil svede! Race AI-drevne hamstere i labyrinter og på trækstrimler – flere tilstande skal inkluderes i det fulde spil ved lanceringen; Nyd multiplayer-tilstande – konkurrer med andre, uanset om de er ved siden af ​​dig (op til 4 spillere lokalt) eller hundredvis af miles væk; Udvikl dine hamsters evner og færdigheder til at konkurrere mod modstandere på højere niveau; Pas på dine hamstere, og udvid deres hus – indretter det med nyt udstyr og gør det til det palæ, de fortjener; Navngiv dine hamstere og tilpas dem – der er over 100 kosmetiske genstande! Nyd detaljeret grafik og søde animationer, uanset hvilken tilstand du spiller!